5. aprillil toimus järjekorras kolmas EPEL Nextgen üritus, sedapuhku Lilli Jahilo ateljees. NextGen ehk uue põlvkonna töörühm on tegemas oma esimesi samme helgema tuleviku suunal.
Kontspetsioonilt on praegused üritused mõeldud selleks, et käsi-käes koos meie NextGen liikmete lugudega tekitada uue põlvkonna teema kohast teadlikkust nii olemasolevates liikmetes, kui meelitada ligi ka noori pereettevõtjaid väljastpoolt.
Seda arvesse võttes oli väga meeldiv, et kevadisel reede õhtul oli Lilli ja Tene võõrustatud üritusele kohale tulnud ligi 50 inimest.
Õhtu sissejuhatuses tuli jutuks koostöös KPMG-ga tehtav uurimus millega EPEL Nextgen soovib heita pilku põlvkonnavahetuse temaatikale: täpsemalt sellele, kuidas erinevad põlved näevad olulisi pereettevõtluse teemasid erinevalt ning arendada põlvlkondadeülest koostööd.
Õhtu tähtsündmuseks oli Lilli ettekanne tema brändi kujunemisloost ning sellest, mida tema peab oma tegevuses oluliseks ja kuhu ta on oma visiooni ja panuse suunanud ka edasi vaadates. Lilli Jahilo on tõusnud kõige edukamaks Eestist pärit ning Eestis tegutsevaks (nii disain kui tootmine) moebrändiks Maailmas. Tema toodangut on kandnud arvukate teiste naisterahvaste seas ka näiteks Rootsi printsess. Seda sama inspiratsioonist kantud teekonda kavatseb Lilli jätkata ning väga innustav ja huvitav oli kuulda kuidas sealjuures toimub loomeprotsess ning kuidas liisaks tuleb silmitsi seista ka muude argiste teemadega, mis äri tegemise juurde käivad.
Pärast õhtu krooni oli kõikidel osalejatel võimalus tutvuda Lilli värskeima kollektsiooniga, süüa-juua ning tunda ennast hästi seltskonnas mis ühendab.
Suur tänu Lillile nii vaba, sõbraliku ja sundimatu õhkkonna loomise eest ning oma Maailma jagamise eest kõikide EPEL NextGen liikmetega.